Банкя е “Инвеститор в знанието“ с кампанията “Заедно за по-качествено образование” на годишните награди за отговорен бизнес на БФБЛ

Анжела Деянска, мениждър Развитие и фондонабиране на Заедно в час прие наградата за кампанията „Заедно за по-качествено образование“ с Банкя

Кампанията на Банкя “Заедно за по-качествено образование” в подкрепа на мисията на Заедно в час и учителите по програмата спечели първо място в категория “Инвеститор в знанието“ на годишни награди за отговорен бизнес на Българския форум на бизнес лидерите (БФБЛ) за 2016 г. Категорията беше една от най-оспорваните със 17 номинирани проекта, а отличието беше връчено от служебния министър на образованието и науката проф. Николай Денков.

Престижните награди на БФБЛ са най-утвърденият конкурс за корпоративна социална отговорност в България и бяха раздадени за 14-и път на 14 март 2017 на официална церемония в София Хотел Балкан. В тазгодишното издание на конкурса бяха номинирани общо 84 проекта на 57 фирми и организации от различни сектори. Традиционно инициативата откроява най-силните и важни инициативи на бизнеса в подкрепа на обществени каузи, отличават се добрите практики на компаниите в шест категории „Инвеститор в обществото, „Инвеститор в знанието”, „Инвеститор в човешкия капитал и условията на труд”, „Инвеститор в околната среда”, „Маркетинг, свързан с кауза” и „Най-добра социална политика на малко и средно предприятие”.

Заедно за по-добро българско образование

Партньорство между „Банкя“ (марка на Кока-Кола България) и Заедно в час „Заедно за по-добро българско образование“ започва още през 2012 г. и през годините се развива непрекъснато, за да даде възможност на повече деца в България да имат достъп до качествено образование. Отвъд щедрата финансова подкрепа минерални води „Банкя“ подпомагат мисията ни и чрез иновативни проекти, като образователната онлайн игра за деца от 5. до 12. клас „Изворът“, която дава забавна и интерактивна възможност на ученици да надградят знанията, усвоени в класната стая.

През 2016-2017 г. за трета поредна година компанията беше партньор на Заедно в час и в мащабна маркетинг кампания, като осигури външна реклама и присъствие в социалните мрежи на Заедно в час в търсене на нови участници по програмата. Логото и каузата на Заедно в час са изписани на всяка бутилка минерална вода „Банкя“, с което марката допълнително популяризира нашата кауза сред още по-широка аудитория.

„Вече пет години споделяме вяра в потенциала на всяко дете в България с партньорите ни от минерални води Банкя. Благодарение на тяхната устойчива подкрепа и силната ангажираност на служителите им, каузата за равен достъп до качествено образование успешно достига до все повече нови съмишленици“, споделя Евгения Пеева-Кирова, изпълнителен директор на Заедно в час.

Освен Банкя/Кока-кола в отделните категории на конкурса бяха отличени за свои социалноангажирани проекти и други компании, с които Заедно в час си партнира успешно през последните години. Сред тях са Мтел, Lidl България и Уникредит Булбанк. Сред номинираните имаше още проекти и на дългогодишните ни партньори Дънди Прешъс Металс и Kinstellar България.

Пълния списък на отличените проекти и компании може да намерите на сайта на БФБЛ тук.