“Банкя” и “Заедно в час” отново започват съвместна рекламна кампания за набирането на нови участници в програмата
Дългогодишният корпоративен партньор на “Заедно в час” започва широкомащабна кампания с външна реклама, радио спотове и дигитално позициониране
“Банкя” ще подкрепи “Заедно в час” и тази есен с широкомащабна рекламна кампания в цялата страна. Брандът е един от големите корпоративни дарители на “Заедно в час” и от 2012 г. дългосрочно се ангажира с каузата за осигуряване на равен достъп до качествено образование през различни дейности и инициативи. Една от тях е именно съвместната масивна рекламна кампания, която да даде възможност на повече потенциални кандидати да научат за програмата за професионално и лидерско развитие.
От средата на октомври на ключови билборд позиции в цялата страна, градския транспорт в големите градове и университетите ще могат да бъдат видяни новите визии на “Банкя” и “Заедно в час”. Лицата на кампанията са Христо Младенов, учител в СУ “Христо Ботев” в с. Горна Малина и участник в програмата на “Заедно в час”, и Альона Денякина, възпитаник на програмата, в момента образователен експерт във фондация “Тръст за социална алтернатива”. Освен с външна реклама “Банкя” ще подкрепи “Заедно в час” още с радио спотове и позициониране в интернет.
Основният фокус на сътрудничеството между “Банкя” и “Заедно в час” винаги е било привличането на нови участници в програмата на организацията. Изборът на този акцент не е случаен. За да приеме предизвикателството да стане част програмата, всеки участник започва промяната първо в себе си. Това разбиране е заложено ясно и в мотото и позиционирането на бранда “Банкя” в публичното пространство.
Освен с подкрепа за достигане до нови публики “Банкя” подкрепя “Заедно в час” още със споделяне на опит на служители и мениджъри от “Кока-Кола” на събития на “Заедно в час”, гостуване в класни стаи на участници в програмата, масови доброволчески акции в училища партньори, интерактивни онлайн игри, менторство на участници и др.
През 2017 г. за кампанията “Заедно за по-качествено образование” в подкрепа на “Заедно в час” брандът “Банкя” беше отличена като “Инвеститор в знанието” на годишните награди за отговорен бизнес на Българския форум на бизнес лидерите – най-престижните награди за корпоративна социална отговорност в България.
Етикет:банкя, нашите съмишленици, партьнорство, рекламна кампания