Викторината никога не излиза от мода, независимо в колко дигитален свят живеем. За любопитството няма възраст, професия и почивен ден, а интригуващите въпроси си остават най-добрата гимнастика за ума.
На 6 декември ви каним на една специална викторина в английската столица. Съберете приятели, предизвикайте състезателния си дух и любопитство, докато всички заедно подкрепяме достъпа до качествено образование на всяко дете в България.
Let’s Quiz London е благотворителна вечер, с която ще се забавляваме с въпроси от сферата на спорта, образованието и популярната култура, а голямата ни цел е да подкрепим вдъхновяващия проект на “Заедно в час” и сдружение Educart за разработка на учебни материали за допълнителна езикова подкрепа в начална степен за деца с майчин език, различен от българския.
Събитието ще се проведе на 6 декември 2019 г. От 18:00 ч.
Място: Rockefeller Building 337 David Sacks, Medical School Building, UCL, London, UK
Викторината ще е на английски, затова не се колебайте да поканите и приятели, които не говорят български.
Предварителната регистрация е задължителна. Местата са ограничени и ви насърчаваме да се запишете възможно най-рано.
Регистрирайте се през този линк.
На място или предварително е препоръчително да направите дарение за проекта на този линк.
N.B. Благодарение на Нгуен Ле и Европейската банка за възстановяване и развитие всички индивидуални дарения ще бъдат автоматично удвоени!
По време на събитието ще можете да подкрепите проекта и с участие в благотворителна томбола с награди, осигурени от наши партньори.
За “Заедно в час” и проекта, който подкрепя това събитие:
“Заедно в час” е неправителствена организация, която работи за осигуряване на равен достъп до качествено образование за всяко дете в България, като открива, обучава и развива способни и мотивирани професионалисти от различни сфери да работят дългосрочно за положителна промяна на образованието в България.
Програмата ни за професионално и лидерско развитие включва период от две години, в които участниците се обучават по специално разработена система и работят като учители в български училища с резултати под средните за страната.
В почти всички региони, в които “Заедно в час” работи, учат деца с майчин език, различен от българския. В по-голямата си част това са деца от ромски произход, но учителите преподават още на деца бежанци и такива с майчин език турски. При почти всички тях учителите разпознават силна нужда от допълнителна езикова подкрепа.
Често именно невладеенето на български език, на който е организиран учебният процес в страната, е сред причините тези деца да изостават от своите връстници. Те изпитват затруднения с усвояването на академичния материал и нови знания, чувстват се неразбрани и неуспешни. Това нерядко е началото към отпадането въобще от образователната система.
В допълнение в България не е разработена достатъчно добра методика за преподаване на български като втори език, което затруднява учителите в подготовката на тези ученици. Липсват и конкретни материали за езикова подкрепа, съобразени със спецификите на българския контекст.
Ето защо има спешна необходимост от ефективни, специализирани концепции и учебни материали за деца с друг майчин език.