Хапвай бисквити OREO и подкрепи училищата в програма “Училища за пример”

Вкусната кампания продължава до края на юни и подкрепя две вдъхновяващи каузи
С новата вдъхновяваща кампания на OREO всеки може да подкрепи работата на фондация „Заедно в час“ докато хапва любимите си бисквити.
През първия летен месец всеки, който е закупил продукти OREO на минимална стойност от 5 лв., и регистрирал касовите си бележки на сайта www.oreo.bg, ще може да спечели предметни награди, a също и да гласува как да се разпределя 15 000 лв. подкрепа между двете каузи на кампанията – работата на фондация “Заедно в час” и Центъра за социална справедливост на Асоциацията на българските модни дизайнери.
В края на кампанията всички гласове ще бъдат обобщени и обещаните 15 000 лв. ще се разпределят пропорционално между двете организации.
Гласовете за фондация „Заедно в час“ ще подкрепят реализирането на програма „Училища за пример“, в която тази година участват няколко училища, специализирани в сферата на изкуството, модата и творчеството. “Заедно в час” ще подкрепи училищните екипи да подобрят своите педагогически и управленски практики, а това са двата фактора, които оказват най-силно въздействие за подобряване средата, уменията и резултатите на учениците.
Регистрирането на една касова бележка освен подкрепа за значима обществена кауза дава и възможност за спечелване на моментна награда за всеки участник – лимитирана тениска с дизайн от младия български дизайнер – Борислава Караджова. Две бележки, с които не е спечелена друга награда, дават правото за участие за седмична награда – Fashion Days ваучер на стойност 250 лв.
Цветната кампания е вдъхновена от различните вкусове, които OREO представя на българския пазар и се реализира под надслов „Твоето OREO на деня“. Освен предоставянето на различни по вкус и аромат OREO бисквитки, брандът насочва усилията си и към подкрепа на две организации у нас, които подпомагат и развиват бъдещите поколения и таланти.
Другата кауза на кампанията – ще подкрепи Центъра за социална справедливост на Асоциацията на българските модни дизайнери, който включва теоретично и практично обучение по дигитално моделиране и конструиране. По този начин младежите от центъра ще изградят нови устойчиви и търсени умения, които да им отворят по-големи възможности за реализация.
Повече за OREO и кампанията може да научите на www.OREO.bg
Разгледайте и снимки от откриващото събитие за кампанията:

























Етикет:маркетинг с кауза, подкрепете ни