На 10 април приключва тазгодишната кампания за набиране на нови участници в програма “Заедно в час”. Първите кандидати, успешно преминали етапите на подбор, вече са ясни и започнаха предварителната си подготовка за влизане в класните стаи от септември 2018 г. През лятото им предстои и интензивна Лятна академия, която включва както теоретична подготовка, така и практическа работа с ученици.
Представяме ви трима от първите участници в новия випуск 2018-2020 г. на “Заедно в час”. Ако и вие искате да работите заедно с тях за това всяко дете да развие потенциала си и да бъде успешно, все още можете да кандидатствате на apply.zaednovchas.bg до 10 април.
Биляна Витанова: Учениците имат нужда от образование, което ги учи да мислят, да се учат от грешките си и да не спират да опитват
Биляна е на 29 г., завършила психология в Нов български университет
Ако трябва да се представиш в едно изречение, какво би било то?
Човекът, който днес прави това, което другите не искат, за да може утре да прави това, което другите не могат.
Защо избра да кандидатстваш за програма “Заедно в час”?
Защото искам много да се предизвикам и имам много да дам.
Какво очакваш от следващите две години като учител?
Да срещна много предизвикателства и да се окаже, че ми харесва.
От какво образование имат нужда учениците, за да бъдат успешни и щастливи?
От такова, което ги учи да мислят, да се учат от грешките си и да не спират да опитват.
Елена Татарова: Учениците имат нужда от едно “по-разбиращо” образование
Елена е на 24 г., завършила психология в Софийския университет
Ако трябва да се представиш в едно изречение, какво би било то?
Обичам да се смея, да научавам, да споделям и да откривам.
Защо избра да кандидатстваш за програма “Заедно в час”?
Кандидатурата си за “Заедно в час” подадох малко спонтанно след като гледах интервю с двама възпитаници от програмата. Спечели ме тяхната енергия, вярата им в учениците и настъпващите промени, любовта и усмивката, с която говореха за опита си като учители.
Какво очакваш от следващите две години като учител?
Очаквам с нетърпение следващите две години на това предизвикателсво и се надявам да бъде изпълнено с много споделена работа, усилия, усмивки и уважение.
От какво образование имат нужда учениците, за да бъдат успешни и щастливи?
Имат нужда от едно “по-разбиращо” образование, което да е приспособимо за техните индивидуалности и в което да могат да изградят себе си като личност; образование, което да отчита бързо настъпващите промени и динамичния свят на децата; образование с ясна цел и видим потенциал за реализация и практическа приложимост.
Габриела Поборникова: От следващите две години като учител очаквам от всичко по много
Габриела е на 22 г., завършва психология в Софийски университет “Св. св. Климент Охридски”
Ако трябва да се представиш в едно изречение, какво би било то?
Психолог с голямо място в сърцето си за каузата образование.
Защо избра да кандидатстваш за програма “Заедно в час”?
Дойде краят на бакалавърската ми степен, бях доста объркана накъде да поема и реших да изчакам с магистратурата по редица причини. Но беше сигурно, че няма да бездействам. Погледнах в себе си и в ценностите си и разбрах, че качественото образование винаги ме е вълнувало и е една от темите, които наистина запалват огъня в мен. После се замислих колко много хора не са имали възможностите, които аз съм имала в своето образование… и си казах, че „Заедно в час“ ще насочи тези мои нагласи и вярвания в правилната посока.
Какво очакваш от следващите две години като учител?
Очаквам от всичко по много – много предизвикателства, много успехи, много променени съдби и много приятелства за цял живот.
От какво образование имат нужда учениците, за да бъдат успешни и щастливи?
Висококачествено образование, което разкрива възможности и мотивира учениците за едно по-добро бъдеще.