Отворена позиция: Ръководител “Маркетинг и комуникации”

Крайният срок за кандидатстване е 15 септември
Умеете да създавате и разпространявате правилните послания за точната аудитория? Да създавате стратегически комуникационни и маркетингови планове? Имате поглед върху последните развития и технологии в маркетинга и комуникациите? Ако искате да работите в мотивиран и сплотен екип и да допринасяте за каузата качествено образование за всяко дете в България, то тази позиция е точно за Вас.
Ръководител “Маркетинг и комуникации” има следните отговорности:
- изготвя и изпълнява стратегия, цели и план за екип “Маркетинг и комуникации”, които да позволят на “Заедно в час” да постига организационните си цели;
- развива бранда, посланията и аудиториите на различни програми и дейности в “Заедно в час”;
- управлява и развива екип “Маркетинг и комуникации”;
- изготвя и целесъобразно управлява бюджета на екипа;
- управлява и създава съдържание, криейтиви, рекламни кампании;
- съгласува целите и подкрепя отделните екипи в организацията, за постигането на техните цели;
- създава, развива и управлява ключови партньорства и контакти с медии, журналисти, партньорски организации, училищни директори, съмишленици и подизпълнители
- участва в медийни изяви, събития, презентации и др.;
- анализира данни и индикатори за успешността на кампаниите и адаптира усилията за постигане на целите на екипа и организацията спрямо резултатите.
Какъв човек търсим
Успешният кандидат трябва да вярва силно в споделената ни визия, че всяко дете в България заслужава достъп до качествено образование и възможност да реализира пълния си потенциал. Идеалният човек за позицията има стратегическо и аналитично мислене, умее да създава и разпространява правилните послания и да ръководи комплексни процеси. Трябва да е готов да се учи бързо и да следи най-новите тенденции в маркетинга и да има нагласа да постига резултати с наличните ресурси.
За да бъде успешен в ролята е необходимо да:
- умее да създава цялостни кампании през различни канали;
- умее да създава и управлява маркетинг бюджет и да работи с екип и подизпълнители;
- познава особеностите на различни комуникационни канали (социални мрежи, имейл маркегинг, медии и др.);
- умее да комуникира по завладяващ начин както устно, така и писмено;
- умее да “продава” идеи и да убеждава останалите;
- е способен да разрешава проблеми и да постига резултати, намирайки нови и креативни решения;
- е организиран и умее да управлява времето си;
- може да постига резултати с ограничени ресурси;
- владее английски език.
Предишен опит в сферата на образованието и/или неправителствения сектор е предимство.
Какво предлагаме:
- конкурентно възнаграждение за сектора;
- допълнително здравно осигуряване;
- ваучери за храна;
- възможност за ползване на карта за спорт;
- допълнителни дни отпуск спрямо стажа в организацията;
- заетост на пълно работно време;
- индивидуален план за професионално развитие и бщджет за допълнителни обучения;
- възможност за дистанционна работа;
- възможност за принос към мисията на “Заедно в час”;
- работа в екип от високо мотивирани професионалисти в сферата на образованието;
- офис на комуникативна локация в София (Орлов мост).
Как да кандидатствате за тази позиция?
Изпратете своето CV/LinkedIn и отговор на долните въпроси на български или английски език до 12 септември на Петко Иванов, ръководител “Технологии, операции и маркетинг” p.ivanov@zaednovchas.bg
Важно!
Моля, в мотивационното си писмо да отговорите на следните въпроси:
- Защо искате да работите в “Заедно в час”? Как Ви мотивират мисията и целите на организацията?
- Кои според Вас са най-големите предизвикателства в маркетинга в образователния/неправителствения сектор и как бихте ги преоделели?
Имайте предвид, че преглеждаме кандидатури според тяхното постъпване, затова е препоръчително да кандидатствате възможно най-скоро.
Запознайте се още с ценностите и работната атмосфера на “Заедно в час” тук.
Етикет:Отворени позиции