Отворена позиция – Salesforce Administrator

Крайният срок за кандидатстване е 24 ноември

Повече за позицията и нейните отговорности:

  • Автоматизира и подобрява процеси през Process Builder & Flow
  • Object & Schema management
  • Създава и подържа репорти и дашборди
  • Управлява профили и permission sets
  • Създаване на анкети и форми, които събират данни в Salesforce
  • Обработка, изчистване и качване на данни в Salesforce
  • Обучава хора от екипа да използват интерфейса и как работят процесите
  • Работи за реализиране на дългосрочната технологична визия на организацията (проучване и интегриране на нови инструменти и решения)

Какъв човек търсим

Успешният кандидат трябва да вярва силно в споделената ни визия, че всяко дете в България трябва да има достъп до качествено образование и възможност да реализира пълния си потенциал. Идеалният човек за позицията може да комуникира с различни екипи и да преведе техните процеси на технологичен език. Трябва да е готов да се учи бързо и да се адаптира към променящите се технологии и изисквания.

Търсим човек, който:

  • опит като Salesforce Administrator
  • има опит при управлението и интегрирането на технически задания и проекти – умее да организира сложна информация в прост и кратък формат
  • се чувства комфортно да комуникира с хора от различни екипи и нива в организацията, както и хора със слаб или без технологичен опит. 
  • владее отлично Excel
  • има опит с БИ инструменти (Power BI, Tablaue и др.), за да обработва и визуализира данни
  • владее отлично английски език.
  • ще се счита за предимство опит при работа с NSPS или Experience Cloud

Предишен опит като Business analyst или придобит Salesforce certification е предимство, но не е задължително изискване.

Какво предлагаме

  • Конкурентно възнаграждение за сектора;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Ваучери за храна;
  • Възможност за salesforce сертификация;
  • Възможност за ползване на карта за спорт;
  • Заетост на пълно работно време;
  • Индивидуален план за професионално развитие и допълнителни обучения;
  • Възможност за принос към мисията на “Заедно в час” и работа в екип от високо мотивирани професионалисти в сферата на образованието;
  • Офис на комуникативна локация в София(Орлов мост).

Пълна информация за основните приоритети, отговорности и изисквания към кандидатите прочетете ТУК.


Как да кандидатствате за тази позиция?

Изпратете своето CV/LinkedIn на български или английски език до 24 ноември 2021 г. до Петко Иванов, ръководител “Технологии, операци и маркетинг” на имейл: p.ivanov@zaednovchas.bg

Имайте предвид, че преглеждаме кандидатури според тяхното постъпване, затова е препоръчително да кандидатствате възможно най-скоро.


Запознайте се още с ценностите и работната атмосфера на “Заедно в час” тук.

Стани част от вдъхновяващите учители, които променят света на учениците си

дни
часа
минути