ТВ пакетът “Глобус” на Булсатком подкрепя българските ученици и учители за трета поредна година

Клиентите на Булсатком са сред най-големите дарители на фондация “Заедно в час” с над 100 000 лв., набрани от платени такси за ТВ пакета “Глобус”
Научнопопулярните филми и програми в допълнителния ТВ пакет “Глобус” на Булсатком ще подкрепят достъпа до качествено образование на учениците и обучението на българските учители и през 2023 г. Телевизионният оператор продължава да е един от най-големите партньори на образователната организация “Заедно в час” с още по-смели цели и мотивация да допринася за подобряване на българското образование.
За трета поредна година Булсатком дарява 50 стотинки от цената на всеки активен месечен абонамент през допълнителния ТВ пакет с научнопопулярно съдържание. По този начин Булсатком устойчиво осигурява на своите клиенти не само възможност да гледат висококачествено образователно съдържание, но и пряко да допринасят за подобряване и осъвременяване на българското образование.
За последните две години абонатите на Булсатком са дарили над 100 000 лв. за обучението на учители и директори в програмите на фондация “Заедно в час” през ТВ пакета “Глобус”. Тази сума превръща компанията и в един от най-големите корпоративни дарители на “Заедно в час”.
“В Булсатком съзнаваме своята отговорност да предлагаме качествено тв съдържание като част от градивната промяна на обществената среда. Това според нас задължително минава през инвестицията в модерно образование. Затова сме готови да задълбочим партньорството си с фондация “Заедно в час”- смятаме, че техният модел на трансформация на българското образование към световните стандарти, е силно мотивиращ и дава прекрасни резултати!”, споделя Петър Ризов, управител на Булсатком.
Допълнителният ТВ пакет “Глобус” събира на едно място част от най-добрите научнопопулярни и исторически канали в света. Сред тях са BBC Earth, History 2, Love Nature, Love Nature 4K, The World и Travel XP. Цената на пакета за клиентите на Булсатком е 3 лв. на месец.
Част от допълнителните материали, създадени в рамките на кампанията, са: