15 февруари | 18:00

Webinar: Как да измерим и повишим мотивацията за учене на всеки ученик

  • 00Дни
  • 00Часа
  • 00Минути
  • 00Секунди

Запазете своето място сега

Ученето без мотивация е като ракета без двигател.

Как учат децата, защо мотивацията е ключова за усвояване на нови знания и умения и защо е толкова важно да я измерим, за да можем да повлияем положително на процеса на учене. По време на събитието ще ви представим инструмент, с който ще можете да определите какво е нивото, от което тръгвате. 

Инструментът е разработен в рамките на финансирания по програма Еразъм+, КД 3, проект From Inclusive Education to Real Scale Transfer (FIERST).

По време на уебинара ще получите

Идеи

Какво влияе и как да увеличите мотивацията на учениците в клас и вкъщи.

Безплатен инструмент

Инструмент, с който ще можете да измервате мотивацията за учене на децата и как да работите с него.

Обмяна на опит

Ще имате възможност да чуете от първо лице учители, които са изпробвали инструмента.

Кои са участниците

Мила Иванова

Старши специалист "Развойна дейност" в "Заедно в час"

Пенка Христова - НБУ

Доц. Д-Р Пенка Христова

Преподавател по когнитивна психология в НБУ

Росен Богомилов Заедно в час

Росен Богомилов

Магистър по Образователен мениджмънт към СУ, зам. директор в 106 ОУ

Божидара Илиева - Заедно в час

Божидара Илиева

Учител по информатика и информационни технологии в СУ “Любен Каравелов”, Пловдив

Програма и основни акценти

Въвеждане в темата
Защо "Заедно в час" и Нов български университет създадоха инструмент за измерване на мотивацията
Какво представлява инструмента
Какво точно измерва? За кого е подходящ? Как е създаден? Как е предназначен да се използва?
Използване при работа с ученици
Учител Учител ще сподели личния си опит от класната стая, практически съвете, ползи и за какво да внимаваме, докато го използваме.
Време за въпроси
Ще имате възможност да зададете всички ваши въпроси към участниците.

Споделете с колеги

Събитието ще се проведе на 15 февруари от 18:00 часа. Подходящо е за учители, директори, училищни педагози и родители. Споделете с колеги и приятели.
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Статии, свързани с нагласи за учене и мотивация

Маслоу преди Блум

Маслоу преди Блум

Колкото и старание да влагаме в уроците си, учениците не са в състояние да учат, ако основните им човешки потребности не са задоволени. Маслоу е категоричен – стремежът към самоусъвършенстване, т.е. жаждата за нови знания и умения, е на върха …

Нагласа за развитие или как да тренираме мозъка, за да учим по-добре?

Нагласа за развитие или как да тренираме мозъка, за да учим по-добре?

Може би и преди сте попадали на различни илюстрации, в които главният герой е човешкият мозък, който вдига тежести и се поти. Като педагози, специалисти по ранно детско развитие или просто от позицията на хора, които ежедневно работят с деца, …

Какво е рефлексия и защо да я използвате в училище

Какво е рефлексия и защо да я използвате в училище

Шестима учители споделят как използват рефлексия в часовете си Целта на рефлексията е да ни помогне да опознаем себе си, като се обърнем към собствените си мисли, чувства и преживявания. Рефлексията в учебния процес има редица приложения и може да …

Запишете се за бюлетин

Най-важното от нас директно във Вашата поща

Подкрепата на Европейската комисия за изготвянето на настоящето съдържание не представлява одобрение на съдържанието, което отразява гледните точки само на авторите и не може да се търси отговорност от Комисията за всяка употреба, която може да бъде използвана за информацията, съдържаща се в нея.