Защо да изберете учител на “Заедно в час”? Директорите споделят.

Имате свободни позиции в училище? Искате да ги запълните с мотивирани учители? Доверете се на професионалистите от програма “Нов път в преподаването” на “Заедно в час”!
Ако все още не сте работили с учители по програмата, вижте какво споделят директорите, които ни гласуваха доверие.

Ани Нейкова, директор на ОУ “Св. св. Кирил и Методий” в Поликраище:
“Когато се въвежда нещо ново, за всеки учител настъпва естествен момент на осмисляне, който изисква време. Някои учители реагират с „О, не, ще трябва да пиша и да ни проверяват. Без мен!“, но има такива, които ще проявят естественото любопитство от детството и ще поискат да разберат, да вникнат в съдържанието и ще се осмелят да пробват и да приложат новото. За мен учителите от програмата „Нов път в преподаването“ са точно тези, които биха се захванали с нещо ново и не биха се отказали.“

Лиляна Минкова, директор на СУ “Отец Паисий”, гр. Самоков:
“Младият учител е неопитен, но изпълнен с творческа жизнерадост и мотивация. Той е необременен и лесно намира път към сложната ученическа душевност. А за учителите от програмите на „Заедно в час“ е обективно да се добави, че са изключително добре подготвени теоретично, както в методически, така и в социално – емоционален аспект. Подготвени са как да планират тематично в различните раздели на учебния план, как да оценяват, да разработват критерии и скали за оценяване, как интегрирано да развиват умение за фокус и да изграждат визия за всяка паралелка, на която преподават.”

Лава Коцева, директор на столичното 75 ОУ “Тодор Каблешков” в кв. Факултета:
“Избрахме да работим с учителите от програма “Нов път в преподаването”, защото имахме нужда точно от тях: млади, амбициозни, дигитално грамотни, владеещи езици и готови да променят средата около себе си.”
Верка Петкова, директор на СУ “Христо Ботев” в гр. Козлодуй:

“Аз имам пряко наблюдение върху работата на тези учители и се гордея ,че имам привилегията да ги ръководя и да се уча от тях. Те са иновативни, целенасочени и мотивирани. Те използват методика на работа, която е ефективна в класната стая и при планиране и реализиране на проектни дейности. С лекота, готовност и с творчески хъс се включват в училищния живот, като завладяват и дългогодишните учители. Те са ценни не само с изброените дотук качества, но и с личностните си добродетели – откритост, чувство за справедливост, хуманност, инициативност, отговорност, лекота в общуването с колеги, ученици и родители.”
Как работят в екип младият учител в ЦОУД от програма “Нов път в преподаването” и опитният класен ръководител на учениците с дългогодишен стаж в училището? Споделяме ви пример за сътрудничество от 106 ОУ “Григорий Цамблак” в София: